Thursday, May 1, 2014

Fashion Baby ベビコーデ05/01

Amane and I went to see our good friends Chika and her daughter today.  Our girls are the same age and recently they start to play together.  It's really fun to watch them interact with each other, super cute!

But today,  while Chika and I were enjoying our girl talk,  I looked over and saw Amane's face half red.  I couldn't react for a few seconds before I was like "oh my goodness, she's bleeding!!"  We both went to check out the girls and it turned out they painted each other's face (and their clothes and the wall) with my lip stain.  Phew!  We just cracked up and the girls just stood there not knowing what was so funny.
What we learned today:  when they are quiet for a while, they're up to no good!  haha

What Amane is wearing today: striped T shirt and legging set up (Target)



Suzu: hmm, not too bad
Amane: what?

すず:うんうん。悪くない悪くない
雨音:ん?なんすか?

すず:うっしっし、上出来上出来
雨音:ちかちゃん、可愛く撮ってねーん(すまし顔)



本日は仲良しちかちゃん(ちかちゃんブログ)へお宅訪問。
最近何となく一緒に遊び始めた娘達。奇声を発しながら追いかけ合ってる姿なんかはなかなか微笑ましいものがあります。
そのお陰もあってガールズトークにしばし花を咲かせていた我ら母ちゃん。
随分静かな娘ども…と思ってちらりと2人を見てみると、あれ?雨音のほっぺ赤っ。
って、え!? (2度見)流血してる!?
慌てて駆け寄る我ら。
そしたら何と雨音が私のバッグから拝借したリップグロスでお互いの顔(と服と壁…)を塗りっこしてたのでした。
もう大爆笑、何笑ってんすか。とぽかん顔のちび子等2人を前に笑いの止まらん私達でした。子供っておもろいなー









Please click below if you like my blog, thanks! 応援クリックお願いします☆

にほんブログ村 子育てブログ 海外育児へ


No comments:

Post a Comment